Blog

Kobiety odważnie wchodzą w świat <br>e-biznesu – Imagine partnerem raportu

Kobiety odważnie wchodzą w świat
e-biznesu – Imagine partnerem raportu

Fundacja Kobiety e-biznesu wraz z agencją Atena Research & Consulting przygotowały raport „Potencjał kobiet w e-biznesie. Wiedza o e-commerce”. IMAGINE jest partnerem raportu. Pomysł na jego przeprowadzenie zrodził się w odpowiedzi na sytuację na rynku pracy podczas pandemii. Jak potwierdzają wyniki raportu, kobiety najbardziej odczuły zmiany związane z pracą zawodową wymuszone przez COVID-19. Badanie pokazuje, ich odnalezienie się w świecie biznesu ...

Jak UX pomaga<br>w prowadzeniu<br>sklepu online?

Jak UX pomaga
w prowadzeniu
sklepu online?

Stworzenie sklepu internetowego mogłoby się wydawać projektem całkiem prostym - doświadczeni programiści mogą postawić witrynę w bardzo krótkim czasie. Co jednak z jej funkcjonalnością? W tej kwestii z pomocą przyjdą projektanci UX. Na każdym kroku będą mogli wskazać rozwiązania, które uprzyjemnią i uproszczą przeglądanie sklepu oraz zakupy. Pierwsze wrażenie jest najważniejsze Najczęstszy scenariusz jest taki: po wejściu na stronę sklepu ...

5 sposobów na wzrost sprzedaży<br>w ecommerce podczas pandemii

5 sposobów na wzrost sprzedaży
w ecommerce podczas pandemii

Już 13.05.2020 możecie dołączyć do webinaru, jaki poprowadzimy w ramach akcji #IABantyCOVID19. Będziemy rozmawiać o patentach na wzrost sprzedaży w eCommerce podczas pandemii, więc temat zdecydowanie gorący! Materiał możecie obejrzeć też po jego premierze, dlatego zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami. Temat: 5 sposobów na wzrost sprzedaży w ecommerce podczas pandemii Webinar live: 13.05.2020 Prelegenci: Filip Iwański - ...

Sephora prezentuje klientom swój nowy eKatalog

Sephora prezentuje klientom swój nowy eKatalog

Tuż po wdrożeniu nowej platformy eCommerce oraz aplikacji mobilnej, Sephora sięga po kolejne udogodnienia dla swoich klientów - eKatalog. Za rozwiązanie technologiczne, układ najnowszego katalogu online oraz jego wdrożenie odpowiada agencja IMAGINE oraz Appstract Software house. eKatalog dostępny pod adresem https://katalogsephora.pl to wyjście naprzeciw potrzebom użytkowników. W duchu coraz bogatszego Customer Experience Sephora sięgnęła po rozwiązanie, ...

Wireframing, czyli wszystko po kolei

Wireframing, czyli wszystko po kolei

Żeby stworzyć dobrą stronę internetową łączymy ze sobą wiele jej aspektów: UX, UI, copywriting, SEO, development Ten proces zawiera sporo istotnych elementów. Ich połączenie może nie być proste, a sprawa komplikuje się bardziej, jeśli w trakcie prac musimy dokonywać zmian. Jak zapobiec problemom? Co to jest wireframing? Wireframing to wstępne zaplanowanie i stworzenie szkicu architektury informacji i procesów, które ...

13 światowych konferencji UX o których powinieneś wiedzieć

13 światowych konferencji UX o których powinieneś wiedzieć

Rok zapowiada się bardzo ciekawie pod względem konferencji digital, zwłaszcza w dziedzinie światowych UX i UI. Gdzie warto pojechać? Kiedy zarezerwować hotel i na jakie prelekcje się zapisać? Mam nadzieję, że odpowiedzi same Wam się nasuną po lekturze tego subiektywnego zestawienia konferencji 2020. Digital Thinkers Conference kiedy: 23-24 stycznia / 19-21 lutego / 14-16 lipca ...

Konferencje dla specjalistów UX – subiektywny przegląd wydarzeń wartych odwiedzenia

Konferencje dla specjalistów UX – subiektywny przegląd wydarzeń wartych odwiedzenia

Przewertowaliśmy Internet w poszukiwaniu informacji o konferencjach dla UX-owców i oto jest: nasz subiektywny przegląd wybranych wydarzeń na ten rok. Są wśród nich zarówno wydarzenia dotyczące stricte User Experience, jak i te o marketingu i branży digital w ogóle. Trzeba mieć oczy dookoła głowy - technologie zmieniają się szybko, a jeszcze szybciej zmieniają się potrzeby ...

Zdobyliśmy nagrodę za plakat PGA #tusiegra

Zdobyliśmy nagrodę za plakat PGA #tusiegra

Plakat PGA #tusiegra, autorstwa Daniela Kmiecia, naszego Art Directora, przygotowany na potrzeby promocji targów Poznań Game Arena 2018, zajął drugie miejsce w prestiżowym Międzynarodowym Konkursie Plakatu Targowego. PGA to największe targi gier i rozrywki multimedialnej w Europie Środkowo-Wschodniej. Doceniony przez międzynarodowe Jury plakat promujący to wydarzenie stworzyliśmy na zlecenie Grupy MTP. - Jesteśmy dumni, że ...

Zostań weganinem… z H&M?

Zostań weganinem… z H&M?

W kwietniu wystartowała kampania nowej linii produktów H&M Conscious Exclusive, poprzez którą marka chce dotrzeć do coraz szerszej społeczności wegan. H&M i weganie to dla mnie komunikacyjny zgrzyt. Czy wizerunek marki jest naprawdę wystarczająco spójny z innymi działaniami koncernu, że zdoła przekonać do siebie jedną z bardziej świadomych grup odbiorców? W czasach, kiedy weganizm staje ...

Rzecz o reklamach leków i suplementów, czyli jak trudna branża farmaceutyczna zwiększa sprzedaż za niemałe pieniądze

Rzecz o reklamach leków i suplementów, czyli jak trudna branża farmaceutyczna zwiększa sprzedaż za niemałe pieniądze

Niedziela w rodzinnym gronie, pora obiadowa, właśnie kończy się Familiada, a na stół wjeżdżają schabowe z ziemniakami. I chociaż nie jest to Wigilia, miejsce dla zbłąkanego wędrowca zajmują kolejno: mim z problemami gastrycznymi; pani, która uczy swoją córkę, jak dbać o drogi moczowe; aktorka w kitlu, udzielająca porad na suchość pochwy oraz wyluzowana Marysia z ...

Femvertising – trend czy już standard?

Femvertising – trend czy już standard?

Kobiet nie ma na banknotach. Są mniejszością wśród patronów ulic i instytucji, posągów i wizerunków w przestrzeni publicznej. Grupy stanowiącej ponad 50% populacji nie brakuje za to w większości grup zawodowych. Nie brakuje też w reklamie. A raport z badań Ernst&Young z 2012 sugeruje, że w 2028 r. kobiety będą kontrolować 75% globalnych wydatków przeznaczanych ...

Jak zagrać z graczem? Kampania zintegrowana dla Poznań Game Arena

Jak zagrać z graczem? Kampania zintegrowana dla Poznań Game Arena

76 tysięcy ludzi na hali Międzynarodowych Targów Poznańskich, 28-godzinna impreza, 30 gości z całego świata – tym razem nie chodzi o jubileuszowy koncert Krzysztofa Krawczyka, a o Poznań Game Arena. I najtrudniejszą marketingowo grupę w tym kraju. Jak zrobić kampanię, która podbije serca gamerów, zaangażuje influencerów i będzie się mieściła w ramach mocno umiarkowanego budżetu? ...

Kim jest polski gracz?

Kim jest polski gracz?

Wszyscy znamy stereotyp nastolatków pochłoniętych elektroniczną rozrywką, czerpiących z niej wzorce agresywnego zachowania i braku kultury. Prawda jednak jest zupełnie inna Według badań przeprowadzonych w ostatnim roku aż 8 na 10 osób, które mijamy codziennie na ulicy, uprawia jakąś formę elektronicznej rozrywki. Dominuje grupa wiekowa 25–34 (34%). Niewiele mniejszą część grupy stanowią osoby w wieku ...

Nike dla reprezentacji Polski: lepiej bezpiecznie, czy lepiej niegrzecznie?

Nike dla reprezentacji Polski: lepiej bezpiecznie, czy lepiej niegrzecznie?

Wydawałoby się, że w tematyce piłkarskiej zostało już powiedziane wszystko, a kampanie wykorzystujące utarte konwencje i znane konteksty niczym nas nie zaskoczą. Zazwyczaj to piłkarze stanowili o sile marki - to oni promowali koszulki, to wokół znanych twarzy kręciła się komunikacja. Mam na myśli nie tylko sportowców na topie - również kariery emerytowanych piłkarzy dożywały ...

Orange Love – interaktywne video personalizowane

Orange Love – interaktywne video personalizowane

Sytuacja wyjściowa Na początku 2018 roku Orange postanowił rozszerzyć komunikację o swoim pakiecie Orange Love. W tym czasie oferta była już wspierana kampanią zintegrowaną. Jej bohaterem była znana z reklamy TV, barwna postać Wujka, który zakładał się z członkami swojej rodziny i nieustannie przegrywał.  Nowy pomysł na komunikację o Orange Love miał wykorzystać postać Wujka ...

Rola UX w technologiach przyszłości / Raport IAB

Rola UX w technologiach przyszłości / Raport IAB

Kiedy w 1992 Alan Cooper wraz ze wspólnikiem założył pierwszą w historii firmę projektującą doświadczenie użytkownika, zapewne nie spodziewał się, że zostanie ojcem UX. Jego humanistyczne podejście do technologii dzisiaj wydaje się być standardem, ale w latach 90. było w swojej dziedzinie przełomowe. I może być nadal. Czy UX jeszcze istnieje? User experience to dość ...